Over Lies Mantingh
Lies vindt het opzetten en verbeteren van service organisaties -en zo de tevredenheid van klanten verhogen- het leukste om te doen. Daarbij houdt zij van projectmatig werken. Dus is zij TW!ST company gestart om juist dát te gaan doen.
Serviceverlening zit Lies in het bloed. Met een opleiding Hotel Management aangevuld met een studie (Marketing) Communicatiewetenschap, weet zij wat klanten verwachten en hoe bedrijven hier op in kunnen spelen.
Lies gunt elke klant goede service en weet dat tevreden klanten goed zijn voor de business.
Over haar zeggen klanten:'Met haar toegankelijke en resultaatgerichte karakter schakelt Lies makkelijk tussen strategisch, tactisch en operationeel niveau. Zij overziet situaties snel, is erg betrokken, wel wat eigenwijs, heeft altijd oplossingen voor uitdagingen en levert tastbare resultaten.'
Lies op LinkedIn.
Als Lies niet de juiste TW!STER op het juiste moment is, dan schakelt zij graag een collega in. Uiteraard een pro, één met die TW!ST.
Serviceverlening zit Lies in het bloed. Met een opleiding Hotel Management aangevuld met een studie (Marketing) Communicatiewetenschap, weet zij wat klanten verwachten en hoe bedrijven hier op in kunnen spelen.
Lies gunt elke klant goede service en weet dat tevreden klanten goed zijn voor de business.
Over haar zeggen klanten:'Met haar toegankelijke en resultaatgerichte karakter schakelt Lies makkelijk tussen strategisch, tactisch en operationeel niveau. Zij overziet situaties snel, is erg betrokken, wel wat eigenwijs, heeft altijd oplossingen voor uitdagingen en levert tastbare resultaten.'
Lies op LinkedIn.
Als Lies niet de juiste TW!STER op het juiste moment is, dan schakelt zij graag een collega in. Uiteraard een pro, één met die TW!ST.